Klantenservice
Levering
Betaling
Retouren
Retour wegens defect
Klachten
Verzendkosten
Overige vragen
In Nederland versturen wij al onze pakketten met PostNL of Dhl.
Leveringstermijn
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden binnen 1-3 werkdagen na de betaling bij het door u opgegeven afleveradres. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Hierbij zijn we afhankelijk van PostNL.
Bestellingen die in het weekend of op vrijdag na 14.00 uur zijn besteld, worden na het weekend klaargemaakt en verstuurd.
Onze levertijden zijn streeftijden en kunnen niet worden gegarandeerd. De opgegeven levertijd gaat in zodra alle gegevens en ook de betaling bij ons binnen zijn.
Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten tijdens het vervoer met PostNL, maar we zullen er alles aan doen om het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u afgeleverd te krijgen.
Tijdens onze beurzen moet u rekening houden met een latere aflevering.
Ander adres afleveren
Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat kan. Bij uw bestelling kunt u aangeven dat u deze op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook uw werkadres zijn, als dat voor u beter uit komt.
Wat gebeurt er als ik tijdens de levering niet thuis ben?
Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren, dan wordt het pakket óf bij uw buren afgeleverd, of een tweede keer aangeboden.
Kan het dan nog niet afgeleverd worden dan wordt het pakket automatisch een week voor u op het dichtstbijzijnde PostNL depot bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding van PostNL
Afhalen
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Nee, we hebben helaas geen showroom of afhaallocatie. Uw pakket kan alleen op het door u aangegeven adres afgeleverd worden.
Buitenland
Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan. Wij leveren ook pakketten in Duitsland en België. Voor Duitsland en België zijn de verzendkosten €8,95
Voor levering in overige landen, kunt u contact opnemen met info@hobbytrend.nl en we informeren u graag over de kosten.
Betaling
Bestellingen zijn bij vooruitbetaling verschuldigd. U kunt bij HobbyTrend op één van de volgende manieren betalen:
– via vooruitbetaling; in dit geval gaan wij over tot verwerking van uw bestelling als de betaling bij ons ontvangen is
– via Paypal
– via iDeal
– via Sofortbanking
Opmerking: bij ons geen minimumorder of administratiekosten.
Retourneren
Ruilen van goederen
Wilt u een product ruilen? Ruilen kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
1. Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
2. De verpakking moet onbeschadigd zijn, zodat wij het product nog kunnen verkopen.
3. U betaalt zelf de kosten van het verzenden van de nieuwe producten.
4. Ruilen kan alleen na overleg en goedkeuring via e-mail. info@hobbytrend.nl
Retourneren kan in overleg door het retourformulier in te vullen.
HobbyTrend is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport.
Zorg daarom ook altijd voor een goede, liefst originele verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.
HobbyTrend kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kunt u de zending naar ons terugsturen.
Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen (mét kopie van de factuur en de reden van retour) zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken. Verzend- en retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
Retourneren wegens defect
Wanneer besloten is dat uw aankoop wegens een defect naar ons terug kan worden gestuurd, dan kunt u het volgende doen:
1. Na overleg sturen wij u een ander exemplaar, of we betalen het aankoopbedrag terug.
2. U kunt het defecte product retourneren naar ons adres.
3. Retourneer niet uw artikelen zonder dat dit met ons is besproken of zonder retourformulier!
Wij zullen in dat geval de retourzending niet accepteren.
Klachten
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer een product beschadigd is tijdens transport, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice info@hobbytrend.nl.
We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.
Mijn bestelling is niet compleet of fout geleverd.
Controleer uw bestelling meteen na ontvangst. Bij het verwerken en inpakken van de bestelling wordt in ons magazijn alles dubbel gecontroleerd, nl. door de medewerker die de bestelling klaarmaakt
en door een medewerker die de bestelling inpakt. bij het inpakken wordt de pakbon afgevinkt en in ons systeem bewaard als controle.
Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn in uw bestelling, meldt dit dan direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 8 dagen.
Reclamaties die we na deze periode binnen krijgen kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen.
Verzendkosten
Per order worden standaard verzendkosten in rekening gebracht van € 6,95 (Nederland). Deze verschijnen tijdens het bestelproces duidelijk in beeld zodat u weet wat het totaal af te rekenen bedrag wordt.
Voor de overige landen zijn er aangepaste verzendkosten. Deze verschijnen tijdens het bestelproces.
Overige vragen
Voor alle overige vragen over onze producten, levertermijnen en/of bestellingen kunt u uiteraard telefonisch of per mail bereiken.
Mochten we telefonisch niet bereikbaar zijn, dan vragen wij u te mailen naar info@hobbytrend.nl.
Wij zijn regelmatig onderweg, op zoek naar nieuwe producten..
HobbyTrend Copyright © 2023